Ruilen en retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt. Wat de reden ook is, Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van bij je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan Tête à thé geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via tete.a.the@gmail.com . Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product in perfecte staat ontvangen is.

Mocht het product beschadigd zijn, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorrekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Door hygiënische regels en i.v.m. de voedselveiligheid kunnen wij enkel gesloten, nog gesealde verpakkingen van thee  aanvaarden. Mocht je toch onverhoopt niet tevreden zijn over het bestelde product kan je ons dat steeds laten weten via tete.a.the@gmail.com  en dan zullen wij een gepaste oplossing zoeken.

Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kan hiervoor contact opnemen met tete.a.the@gmail.com. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd leveradres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd leveradres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.